fredag den 25. september 2009


ny bademåtte med vinetiket ..

badeværelset fornyes også. nye udergardiner, måtter overgardiner syes og væggene skal males de kommende dage.
det gamle medicinskab med opfrisket farve og nye knopper.
det tidligere ovale maghonysybord som blev hvidt. tror jeg maler det sort idet det vil passe godt hvor bordet er placeret. det store chatol t.h. er flyttet . tv. min elskede dronnngestol
det nymalede sybord (tidligere maghony) på sin plads i entreen
har sat rattanstolene fra havestuen til spisebordet. dels er de pænere, dels sidder man meget bedre i dem, end de oprindelige. har længe leget med tanken om at finde forskellige GMLE stole til det moderne bord (hvis jeg ikke er så heldig at finde et spisebord med et par plader.
desuden er cartollet flyttet ned til endevæggen hvor det hvide skan står på foto, så hele stuen er rokeret rundt, omtrent..
skabet i entreen færdigt, og doooog...synes det er FOR hvidt...der skal måske en dæmper på..
obs. vinreolen ovenpå er også et loppefund..passede perfekt.
spejlet,- det samme gælder her: for hvidt
og skabet under !!
under skabet står en blå kiste.
den vil jeg have med på kursus i februar sammen med et væg ur.
skal have 4-5 ting med, så det var en mulighed her

3 kommentarer:

  1. Så fine dine møbler er blevet efter en gang maling. Jeg kan især godt lide det lille hængeskab!

    God weekend fra Helle

    SvarSlet
  2. hej helle...tak for dine altid optimistiske bemærkninger,- det er så dejligt at få feedback. jeg tænker på om du får direkte besked på at der er noget nyt fra min blog, eller hvordan ved du det så hurtigt ?. jeg får nemlig ikke besked fra andres blogge, men ville gerne orienteres så jeg lettere kunne følge med..

    SvarSlet
  3. Hei !Veldig fin og oppmuntrende blogg du har ;o)) Her får jeg lyst til å sette igang selv med maling og litt forskellig :D
    Ha en god helg ---------

    SvarSlet

zzz