søndag den 13. september 2009

det blå marked

i går havde jeg en helt fantastisk oplevelse:
jeg kom helt og aldeles tilfældigt på besøg på det blå marked i haslev...
jeg har aldrig set så stort et sted med bod ved bod ved bod ved....
jeg kunne gå og fordybe mig i timer og timer...
desværre kom vi først forbi ½ time før lukketid, og
desværre er der pokkers lang vej derover her fra haderslev.
jeg har ganske vist en søster som bor 3/4 af afstanden, men alligevel...
men jeg MÅ derover igen....når pengepungen bugner....engang....


olivia og lilians hus

1 kommentar:

  1. Tak for din ros til min blog, det varmer at vide nogen synes om det man laver og brænder for!

    Jeg kan mærke du også brænder for blogging og genbrug, bare bliv ved, vær utrættelig og læg kommentarer ind hvor du synes det er fortjent...... så vokser det stille og roligt efterhånden, det er min erfaring.

    Blå marked i Haslev, det må man vist lige checke en dag.

    Go´ næste uge! Helle

    SvarSlet

zzz