mandag den 18. januar 2010

Brudestoffer til dåbskjoler

SOLGT

jeg har købt et restlager fra en brudebutik, for et par år siden, i den formening at jeg skulle sy dåbskjoler/dragter, som supplement til mit navnebroderi på dåbskjoler og div. andre dåbsrelaterede ting
Nu må jeg indse at tiden løber fra mig; jeg når det ikke !!
Så jeg har 6 store kasser med brudekjoler/stoffer/feststoffer;
der er alt fra ældre modeller brudekjoler, stoffer, tyll, silke,
alt i store stykker så det hele kan bruges til babydesigns
og 2 sæt dåbsmønstre dreng/pige, som jeg vil sælge (med blødende hjerte)
6 store bedrollere fyldt med stof + 3 mønstre
sælges for højeste bud over 500 kr (excl. bedroller)
incl bedroller kr 1100,-)
skal afhentes pga vægt

2 kommentarer:

  1. Hej, jeg kan godt forstå dig. Jeg har også nogle stoffer liggende, som jeg ENGANG har haft projekter til. :-) Måske skulle jeg også rydde ud i det... Jeg kan se, at du er til vintage stilen; det er jeg også, så måske kan du få noget inspiration på min blog :-). Ha´ det godt og tak for kigget.

    SvarSlet
  2. hej conny,- tak for din søde kommentar...
    ja, jeg meget til vintagestilen,
    og din blog er bare SKØN...tror jeg har været der før, men nu er jeg ihvertfald fast læser...tak.

    SvarSlet

zzz