fredag den 16. oktober 2009

nye loppiser

lidt af de nyeste fund....nu skal jeg vist snart til at styre mig...men sjovt er det !

sukker flødesæt i sølv(plet) smukke ting i "guld". som det fremgår mangler jeg en lampeskærm. har inedu ikke fundet en passende. er der nogen der ved hvad det kaldes..?

flot flot tung messingstage
metalforme til sæbe eller betonstøbning !
metalrammer er blevet et samlerobjekt. nu har jeg 5 stk. før smed vi dem ud,- nu samler vi!

smukt smukt fad...jeg er totalt bjergtaget af det smukke fejlfrie fad i creme og sort....måtte bare eje det !


2 vaser. den grønne med glas og sølvfod. smukke blågrønne blomster på den lille porcelænsvase, en farve jeg er meget glad for.

en grøn rugehøne i glas. sådan een havde min mormor. et stykke mellemværk.
så nu har jeg 2 læggehøns..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

zzz